4 gün oldu bu ameliyatı olalı bebegim 15 gunlukken bırakmak zorunda kaldım acillestim ben hamileyken de 5 ay bu problemle uğraştım o yüzden benimki baya ilerlemisti bebek var diye biseh yapamadılar en son pankreatit işte 3 kez geçirdim son 1 ay hastanede yattım bebekten ayrı ameliyatını olup eve çıktım önerim ameliyat kapalı olduğu için içinde organları rahat görmek için sisiriyorlar gaz sancısı çok oluyor en kötüsü o olmuştu bana kimyon çayı anason çayı ic bol bol sıvı tüket kesinlikle bide çok yürü ne kadar yürürsen o kadar açılcaksın omuzlarım bile ağrıyordu o gazın sancisindan