Bizde de aynı durum var 3 ay 4 günlük dördüncü aya kadar gündüz uykularının düzeni olmuyormuş diyorlar bekliyorum ben de 🙄 bazen yarım saatte uyanınca geri uyutuyorum öylelikle bir saat daha uyuyor ama her zaman uyuyamıyorum geri uyutmaya çalışınca da çok yorgun ve mutsuz oluyorum ben de kendimi zorlamıyorum şimdilik dört aylık olsun bakalım diye kendimi avutuyorum düzelir biraz daha diye