Kedidirokedi Yarın 2. Ay aşımızı olucaz huzursuz olmasın diye 1 çay kaşığı calpol vermeyi düşünüyorum aşıdan önce mi sonra mı veriliyor acaba tecrübesi olan var mı
TiniminiKayra Kedidirokedi aşidan once vermeyin ben asi olduktan sonra 1cay kasigi vermistim ebe oyle soylemisti
Deletedmom27337 Kedidirokedi aşı öncesi ve sonrası vermeyin. Eğer ateşi yükseliyorsa calpol verin. Ebemiz bizi uyarmıştı 38,5 olmadan asla verme die
Mrl-sglm Kedidirokedi doktorum banada ateşi yükselmeden hiçbir şekilde düşürme dedi. Bizim zaten ateşimiz çıkmadı çok şükür
Beyziikoo Kedidirokedi Ben de ateşi çıkar vs. diye çok korkmuştum ama hiçbir yan etki olmadan geçirdi kızım sizin de öyle olur inşaAlah vermeyin ateşi çıkmadan belki de hiçbir şey olmadan atlatacak minik 🤗
Gorkeminannesiii Kedidirokedi ateşi yükselirse ver sakin gitmeden verme önermiyor doktorlar çok aglamıyolar zaten emin olll
Muhasebeciana Kedidirokedi asidan sonra verilmesi gerekiyor cunku vucut bagisiklik kazanmasi icin once verilen surup etkiyi azaltiyor. Eger ates ve farkli bi huzursuzluk olursa asidan sonra 1 cay kasigi verilir ates durumuna gore 4-6 saat arayla tekrarlanir ayni olcude
menekseyagmr Kedidirokedi aşıdan önce vermeyin. Ateşi 38 üzerine çıkmadığı sürece hiç bir şekilde vermeyin hatta. Adı üzerinde ateş düşürücü önlem amaçlı kafaya göre bu tarz ilaçlar verilmemeli bebeğe. Zaten pek ateş olmuyor şahsen bizde bi sıkıntı olmamıştı. Olursa verirsiniz.
Elya- Kedidirokedi ateşi olursa verirsin ateş olmadan ateşi çıkmasın diye vermemelisin zira aşının etkisini azaltıyormuş
hakikizeytinyagi İlaçları çok zorda kalmadığınız sürece vermeyin. İyi değil hepsini yan etkisi var. Durduk yerede yüklemeyin küçük bedene ilaçları