Happy2 2.dogumumu 4 ay önce yaptim ama daha dogum parasını almadim ne yapmam lazim basvuru felan nasıl yapılıyor :)
esraeerdogann Happy2 kimlik çıkartmaya gittiğiniz zaman sizin adınıza başvuru yapılmış olması lazım 2 ayda yatıyor para pttye e devletten kontrol edebilirsiniz yatıp yatmadıgını ☺️
Sakinee Happy2 ilk çocuğum için almamoştım ikinciyi doğurunca sosyal hizmetlere gittik kimlik numaraları ile başvuru yaptım ilk çocuğa 300ikinci çocuğa 400tl toplam 700tl başvuru sonrasındaki ay yattı PTT ye adıma
Happy2 esraeerdogann emzirme parasını aldık da dogum parası için e devlete yazınca başvurunuz bulunmamaktadir yazıyor
Hellolo Ne kadar yatıyor tam olarak ben bakıyorum 300 TL yazıyor gidip henüz almadım ama analık hakkı gibi bişey diyor hatta
Hellolo Happy2 canım e devlete giriyorum PTT ödemeleri yazıyorum orada bir ekranda yazıyor hatta fotosunu atayım ama anlamadım bende o süt prası mı bugün PTT’ye gidip bir soracağım
biregesevdasi Mom07374 aynen asla kabul etmiyor ben sana 300 tl veririm başkasına ihtiyacın yok diyor 9.5 ay oldu bende artık başvuralım demiyorum 🤷♀️