Goktug46 Kızlar oğlum 1 yaşında arada gözleri kayıyor insan dalarda biri dışarı bakar ya bi iki saniye öyle bakıyor her zaman değil ama arada böyle yapıyor üniversite hastanesine götürüp baktırmadı düşünüyoruz sizce erken mi düzelir mi acaba bakışları
Ayazz54 Goktug46 6.ayına kadar normal 6 aydan sonra olursa getirin demişti bizim doktorumuz göstermekte fayda var Allah korusun bişey varsa geç kalınmadan tedavisi olır
Balbocegimm Goktug46 kısa zamanda göstermelisiniz. 9. Ayına kadar muayene edemiyoruz demişlerdi bize. Başlangıca göre düzeldi ama 9. Ayında hala geçmediği için götürdük biz de oğlumu siz de gösterin damla ile muayene ediyorlar gözlük vs gibi bir ihtiyaç olabilir.
Goktug46 Balbocegimm sağolun göz hastanesine götürdük bir kaç cihazla baktılar çok şükür bi sorun çıkmadı
Ebruli101 Goktug46 bende post açmıştım arkadaşın çocuğunda kayma vardı o yaşındaydı gözlük verdiler benim oğlum 2 yaşında doktora götürdük astigmat var ama geçer TV tablet telefon vermeyin dedi uzağa bakarken kayıyordu su an eskisi gibi kaymiyo 6 ayda bir baktırın gözüne dedi bize