Merhabalar, kızım 3 ay 25 günlük oldu. Hep anne sütü verdim sağ göğsümden hiç süt gelmiyor sağdım hep her yolu denedim yok. Sol göğsümle emziriyorum sadece, üç gündür sol göğüs ucum aşırı derecede kötü oldu. Morardı, yanıyor ve sık sık emzirdiğim için iyileşmiyor çok acı çekiyorum. Bir kaç gün hem mama hem anne sütü versem? Sorun olur mu