Merhaba hanimlar. 47 günlük oğlum var ne yaptıysam emzirme işini yoluna koyamadim.
Silikon uçtan ve biberondan kurtulmak istiyorum. Sütüm de bazı gün bol bol oluyor bazı gün azalıyor.
🚨🚨🚨 Sorum şu danışmanlık alıp fayda gören var mı ve kimden danışmanlık aldınız çok fazla danışman var gerçekten fayda gördüğünüz kim var???