Kızlar bebegim henüz küçük 1. Defa izin aldım verdiler 2. Defa izin aldım işten çıkarıldımmmm olacak gibi deil bana diyolar senin haklarını verelim artık ihtiyacmz yok personel aldık biz senden şikayetçi degilz vs diyolar Allah aşkına nasıl bı ulkede yaşıyoruz doğum olunca insanlara ne muamale yapıyorlar bakar mısınz ücretsiz izin için böyle yaptilar