Nyles2019 gaita testi yapıldı mı canım? Benim bebeğime 3 aylıkken konuldu teşhis sabah yoğun gazı oluyordu, emdiği anda kusuyordu, çok gürültülü kaka yapıyordu. Kakadan test yapıldı test sonucunda laktoz intoleransı olduğu çıktı. Yaklaşık üç ay damla kullandık ben de dikkat ettim laktozsuz ürün tükettim paketli gıda yememeye çalıştım. Kademeli olarak damlayı azalttım. Şimdi sıkıntıları geçti çok şükür