Eymeninannesiiiii benim bebeğimde hiç üstten gaz çıkartmıyordu hep aynı dediğiniz gibi emerken alttan gaz çıkartıp büyük tuvaletini yapıyordu, doktoruna sordum illa üstten çıkarması gerekmiyor demişti, şuan 3,5 aylık bazen üstten çıkarıyor, denildiği gibide hiç uyku esnasında yada geceleri gaz krizleri olmadı