Turkologanne evet canım hepsini tencereye koyuyorum suyunu ekliyorum pişiriyorum piştikten sonra altını kapatıyorum zeytinyağı ekliyorum 1 kaşık kdr blendırdn geçiriyorm zeytinyağını beraber eklersin etkisini kaybediyo o yüzden ne yaparsan yap zeytinyağını sonradan ekleki kabızlık yaşanmasın ben öyle yapıyorm ama yinede kabız olmaz inşallah