Kızlar bebeğim bir kaç gün sonra altı aylık olucak, ek gıdaya da geçiş yaptık yavaştan, meme + mama olarak ilerliyordum. Tek göğüsten süt geliyordu zaten, son 3 ay tek göğüs devam ettik, diğeri kesilmişti sütten. Şimdi ise diğeri de kesildi sanırım hiç gelmiyor, sağıyorum gelmiyor, zaten bebeğim de emmiyor asla. Zorla ağzına veriyorum kıyameti koparıyor, bir iki kere emmeye çalışıyor süt gelmeyince kıyamet kopuyor. Çok mutsuzum mama ve ek Gıda ile beslicem artık. Daha altı aylık ve anne sütüm bitti oğlum çok erken sütten kesildi çok mutsuzum, emse biraz gelir diye düşünüyorum ama asla emmiyor:( sizde de aynı problem oldu mu ?