Kızlar bebeğim 7 aylık bıngıldağı küçüktü zaten kapanmış tamamen. Baş çevreside bu ay az. Büyüdüğü için emar çekelim dedi doktor garanti olsun istiyorum dedi. İlaç içirin dedi çektğrmeden önce korkuyorum bu ilacı içirip emar çektiren varmı. Nolur dua edin temiz çıksın