Merhabalar doğum yapalı 9 buçuk ay oldu ama ben doğumdan sonra bir türlü normal adet olamıyorum 7 aydır cerazetta doğum kontrol hapı kullanıyorum ilk 4 ay falan hiç adet olmadım şu an da oluyorum ama nasıl diyeyim leke şeklinde benim gibi olan var mı acaba yoksa bir problem mi var anlayamıyorum