21 günlük bebeğim gaz çıkarmada zorlanıyor, sancılanıyor. Sonrasında kakasını yapıyor gaz çıkarıyor biraz rahatlıyor bir süre. Sonra tekrar başa dönüyoruz.
Önereceğiniz bir yöntem, gaz damlası falan var mı? kimyon kaynatıp içtim, bir iki damla bebeğime verdim ama fayda etmedi.