Biri 20 aylık biri 5aylık bebeğim var grip oldu büyüğü sonra küçüğüne geçti hadi büyüğüne antibiyotik iburamin falan verebiliyorum b şekilde hafifledi küçüğünü acile götürmüştüm küçüğüne de antibiyotik iburamin falan yazdılar bildiğim kadarıyla iburamin verilmiyor vermedim Sonra eşim doktor yazdı sonuçta ver dedi bir çay kaşığı verdim içim rahat etmedi doktorumuza götürdüm calpol den başka hiç birsey vermiyoruz istemiyoruz bakma acildekiler yazıyorlar dedi calpol de sadece ateşini düşürüyor iyi gelmiyor on gün oldu burnu tıkalı serum fizyolojik kullanıyorum anlık cözüyor ne yapacam kafayı yemrk üzereyim bütün gece o kıvranıyor ben basında üzüntüden kıvranıyorum