Ayten-1907 2 buçuk aylık kızım ağlarken anne diyor ama bunlar rasgele ağzından çıkan sesler
ınga, agu, anne, agı, ani
böyle sesler çıkarıyor
2 gündür de beee demeye başladı 😃 yakında babıldamaya başlar babasını uyardım şimdiden baba derse sana diyor sanma sakın
ilk 6 ay dünyadaki bebeklerin dilleri evrensel ve ortaktır