Baby_Lena Kızlarcım gunnaydınnn😊 baslıktanda oldugu gıbı bebısım 9 aylık ve gecelerı benı emzık nıyetıne kullanmak ıstıyor o kadar yoruyor kı anlatamam yatagına koyuyorm yarım saat gecıyo uyanıyo yıne baslıyor emmeye napıcam ben bı akıl lutfennnn😏
Deletedmom_36 Baby_Lena ben 18 ay dayandim kac kere mememi kesicem su en diplerinden dedim😅😅😅yok arkadas yine kiyamadim emzirdim 😅
Pamuk_bebegim42 Baby_Lena Canım aç olduğundan değil büyük ihtimalle diş çıkarıyor biz 11 aylık olduk hala öyleyiz yani yani ağrısı olduğu için kendini rahat hissettiği için sürekli emmek istiyor bende emzik niyetine kullanılıyorum halbuki uyumadan yediriyorum da o kadar acikmasi mümkün değil zaten
Baby_Lena Yasemin38 bı kac kez denedım ama bu aksam yıne denıcem bıseyler yedırmeyı yoksa sabaha kadr benı yıcek😬
Deletedmom_36 Baby_Lena ben cozum bulamadim gece beslenmesini kesemedim cok zorlandim kiyamadimda net duramadim en sonunda kesmek zorunda kaldim
Baby_Lena Deletedmom_36 bende kıyamam kııı ama bu sskıldede uykularımdan hıcbısey anlamıyorm ve dınlenemıyorum😏
Deletedmom_36 Baby_Lena cok iyu anliyorum her gece defalarca kalkardik bizde cok sukur emzirmeyi birktigimdan beri rahatim.1 yasindan sonea doktorunuzla gorusun gece beslenmesini kes derse kesin bence
Baby_Lena Deletedmom_36 1 yasına gelelım ılk ısım doktorla bu konuyu gorusmek olucakk cok tesekkur ederımm
Baby_Lena Pamuk_bebegim42 zaten ne olduyda ıkı hafta once cıkardıgı dıs donemınde oldu ya yoksa ıyıydı uykusu ama o donemde mızmızlanınca aldım hep ve alıstı
Pamuk_bebegim42 Baby_Lena Aynen kesin diş su ver bende veriyorum ama yok yani illada meme de uyuyacak emzik gibi iştahı nasıl bu arada dişten dolayı
Baby_Lena Narin9 gwnelde emerek uyur cok dırenırse arada ayagımda sallarım bazende cok mayıstıysa yatagında dalar ama bugundrn ıtıbaren denıcem suyu cunku her uyandıgında ac drgıl emınım
Narin9 Baby_Lena bende sanmıyorum aç olduğunu alışkanlık yapmış yada dişten böyle yapıyo. Ne zamandır böyle doğduğundan beri mi
limonlukarpuzzz Baby_Lena kilo alimi duzenliyse gece beslenmesini neden kesmiyorsunuz.. Bizim iyidi 9. Ayinda kestik hatta 6. Ayinda kesende var ama kiysmafim. Emzik kullanmayi denediniz mi?
Baby_Lena limonlukarpuzzz kilo alımı cok ıyı masallahı var evet 9. Ay uygun bı ay aslında gece bealenmesı kesmek ıcın doktorumla bı gorusuyum eger kes derse bı an once kesıyım bencede
Baby_Lena Narin9 yok alıskanlık yaptı dogdugunda falan hep koyardım uyurdu sabahlara kadr ama bı ara hastalandı dıs derken bu hale geldık