__yesilgoz 15 aylık bebeğim ile cok skldık artık evde simdi hastalık tekrardan nüks ettği icin dısarlarda fazla dolanmak istemiyorum. Bu sebepten evde sizler bi gününüzü nası geciorsunuzzz sormaak istedim.