Sevgili deneyimli anneler, bebeğim 3 aylık. Günde 5-6 defa kaka yapmasına rağmen yaparken ıkınıyor zorlanıyor gibi. Kızarıyor bazen kendini o kadar sıkıyor ki öksürüyor ama kakası sıvı. Bizim gibi olan var mı ? Bu durum normal midir? Doktorumuz normaldir dedi. Siz neler yaşadınız ?