ikierkekannesiii Benim oğlumda da doktor üfürüm sesi duydum demişti. O an neye uğradığımı şaşırdım çünkü dediğiniz gibi hiç bir fikrim yoktu buna dair. Ne kadar üzülüp de ağladığımı hatırlıyorum sonrasında. Doktorumuz “ben takip edeceğim, çoğunlukla zamanla kendi kendine kapanır” demişti. Fakat ben rahat edemedim ve çocuk kardiyoloji doktoruna götürdük. Allah’a şükür her şey yolunda demişti. Zamanla doktorumuz da kontrollerde artık sesi duymamaya başladığını söylemişti. Ama ilk çocuk ve tecrübesizlik mi desem her şeye aşırı üzülür ve kafama takardım. Merak etme canım, hiç düşünme bile. Bol bol dua et.