BKD2021 Kızlar 3 aylık bebeğim var bugün ilk defa simsiyah kaka yaptı. Demir takviyesi kullanmıyoruz ve sadece anne sütüyle besleniyor. Neden olur sizce. Yaşayan var mı ciddi bir durum mu beklemeden doktora gitmeli miyim
ozge28 BKD2021 mutlaka doktora goturunn ihmal etmeyinn bide cok kucuk bebeginizz keske buraya yazmak yerinee doktora gitseniz
BKD2021 ozge28 kendi doktorumuza sordum 2 saat bekleyim gel derse gidecektim. Şükür enfeksiyon değilmiş. Dün emerken göğüs ucum kuruyup kan gelmeye başlamış bebekte o şekilde emince bende ki kanı çıkarmış