Bebeğim 1 aylık. Uykusu olduğunda emerek uykuya dalmak istiyor ama süt gelmesin istiyor 😒 göğsüme alıyorum damaklarının arasına alıp emmeye başlıyor. Emzik gibi sütün gelişini kısmen engelliyor bu sayede. Tam uykuya dalacak memeyi bırakıp sanki ben geri çekmişim gibi krize giriyor.🥴 Tekrar aranmaya başlıyor veriyorum, bu sefer sanki ben vermiyormuşım gibi aranıp ağlıyor, az sonra tekrar tutuyor. Bu döngü bu şekilde gidiyor.🤦🏻♀️ Geceden bu yana uykuya dalamadı. Göğüs ucum acıyor artık. Sizce sebep nedir neden yapıyordur var mı böyle olan 🥴