Yavrusununannesiii İlaç öcü değil ki. Böyle annelere kızıyorum iste. Hem size hem bebeğe yazık zorlanıyorsa verin ya onun canı ne ki bizim bile bi yerimiz ağrıdığında dayanamayıp hemen içiyoruz. Ona da size de günah boş yere kendinizi yıpratmayın baktınız zorlanıyor bebeğiniz, verin sonuçta bebekler için üretilmiş.
İlaçlar kötü bişey değil sürekli verilmediği sürece.