Merhabalar 6.ay.13. Günlük Oğlum yaklaşık 10 gündür ateş ishal kusma şeklinde hastalandı ilaçlar iğne yavaş yavaş toparladı fakat 3 gecedir hiç bir şekilde emmek istemiyor gündüz de emerken 2.3 dk geçmiyor ağzını kilitliyor ve sürekli ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayanınız var mı lütfen fikirlerinizi yazabilir misiniz