Yavrusununannesiii Prenses21 bacımsu bizimki de 6 ayına yanaştı şuan aktif olduğuma göre bebeğim uyumuyor ins dişlerdendir bizimki de yoksa BÖyle giderse işimiz çok
Karhaf Prenses21 canm bi okusana belki nazar değmiştir yada gaz sancılarınız başlamıştır gazini çıkarttı mi
aphrael Prenses21 kesilmeyen ilk hafta ağlamalarinda genelde sorun açlıktır.. gaz sancisi olmayabilir. gucsuz oldugu icin yeterince ememiyor yada emerken aldigi enerjiyi harciyor olabilir. kaka cisli bez sayisini kontrol etmenizi oneririm
Karhaf Prenses21 canm belki de tam çıkartmıyor olabilir bir tane gaz damlası var gorumxem onu kullanıyor o bire bir dedi içinde bütün bitkisel ürünler var dedi alle viendo diye gaz damlası istersen onu araştırıp kullanabilirsin