Erenin_annesiiii Hanımlar 25 temmuzda adet olmuştum 5 gün sürdü. 13 gün sonra tekrar adet oldum ilk 2 gün leke gibi geldi bugün tam geliyor çok aşırı da değil ağrım da yok bunun sebebi ne olabilir?
Okyanustakibulut Erenin_annesiiii banada oluyor eğer doğum kontrol hapı kullanıyorsan yapıyor ara kanama
Gizemaktas Üstüne görme olabilir yerleşme kanaması olabilir yani eğer bı sağlık sorununuz yoksa korunmadan ilişkiye girmişseniz bunlar olabilir canım çok oluyoruz burada böyle şeyler:)
Erenin_annesiiii Gizemaktas yok canım öyle bisey değil çünkü bildiğiniz adet oluyorum yani hastalıktan korkuyorum ben dha çok