Kızlar 4. aydan beri meme reddi yaşıyoruz, şu an 8 aylığız. Emmeleri oldukça azalmıştı gerek ayakta zıplatarak emzirdim gerek uyku sersemi zorla. Ama yaklaşık 1 aydır tamamen kesildi benimde artık zorlayacak gücüm kalmamıştı. Ama sıktığımda göğsümden hala süt geliyor damla damlada olsa. Tekrar emmeye başlar mı acaba nasıl bir yol izlenir? Başına gelen var mı ?