Selam kızlar yine ben ve yine bir sağlık problemi 😀
26 yaşındayım hamileliğimden önce ergenlikten beri süre gelen kola yüzünden oluşmuş bir reflü başlangıcım vardı. İttire kaktıra geldik bu zamanlara kadar hamilelikte çok mide yanmaları geçirdim ve şimdi oğlum 1,5 yaşında yani toplamda 2 seneden beri en sevdiğim şeylerden mahrumum. Kuru soğan, yeşil soğan, acı biber, turşu hatta sucuk bile yiyemiyorum. Sabah bile yesem gece beni mahvediyor bunlar. Benim gibi olan var mı siz nasıl yaşıyorsunuz. Ben bu saydıklarımı yemeden bir ömür geçirebileceğimi sanmıyorum valla 😞🤨 var mı tavsiyesi önerisi olan ?