Merhabalar.
Bugün öğlen 12.00 gibi kızım merdivenin 2.basamağından düştü. Kayınvalimdeyiz ve evin içinde merdiven var. Sürekli oraya gitmek istiyordu ve de gidiyordu da. Bir basamak kendi çıktı oturdu el falan sallıyordu sonra bi tane daha çıktı yine oturdu.. Eşim de yanında ben de karşıdayım bir an da ayaklandı ve dengesini kaybetti kafa üstü yere çakıldı resmen. Çok ağlamadı. O saatten beri de takip ediyorum hareketlerinde vs. Bir sorun yok kusma vs. De olmadı çok şükür. Yeme içmesi de gayet iyi. Saat 21.30 da uyudu ama o saatten beri kıpır kıpır bir sabit yatamadı çocuğum düşmeyle alakası olabilir mi acaba? Valla aklıma kötü şeyler gelip duruyor mahvoldum :(