Cinarefee Kızlar bebeğim aç emzirmek istiyorum evet ama olmuyor zorluyorum kendimi de onuda sürekli mememde cnkü aktif emmiyo sütüm az mememde yutkunma sesi gelmiyo ağzı süt dolmuyor anlıyorum ucuyla oynuyo artık çekince de sürekli ağlıyo elini kolunu emiyo uyumuyo bile ağlamaktan pompayla sağıyoruz en fazla 40 ml çıkıyo oda saatlerce uğraş verdikten sonra buda bebeğime yetmiyo yani napıcam bilmiyorum mama vermek istemiyorum ama onunda aç kalmasına içim el vermiyor napmalıyım boş memeyi emip aç aç ağlamasını mı izliyeyim yoksa mama vermelimiyim siz olsanız napardınz bana akıl verin nolur
Gorkeminannesiii Cinarefee çok küçük daha yoruluyor dur hemen annesi 😊 ama sen stres yapma Bol bol komposto yap iç sekersiz inciri kavur ye bol su iç stres olursan olan sütünde gider bol bol emzir sen o emdikçe sütün gelcek emin ol 💕
Omom Cinarefee emzirmeye kesinlikle devam edin. Ama şuan sütünüz düzene girene kadar mama da verin. Neden aç bırakasınız bebeğinizi? Mama bu kadar öcü bir şey değil korkmayın. Açlıktan ağlatmayın bebeğinizi.
busrasilra14 Cinarefee mama vermelisiniz tabiki. Bebeginiz yeterki doysun mama veya anne sutu ne onemi var. Cocuk uyuyamaz hep aglar Allah korusun sekeri duser lutfen mama vermek istemiyorum demeyin ve verin. emzirmeye de devam edin ki sutunuz artsin. Ben burda cok okudum 2.3. Ayindan sonra mamayi birakip anne sutuyle devsm eden
nutellayiyensincap Kilo kontrolü,sarılık takibi olmadan mamaya başlamayın bence. Her fırsatta emzirmeye çalışmaya devam edin. En önemlisi lütfen stres yapmayın. Bol bol su tüketin,canınız istemese bile zorlayın kendinizi. Rezene çayı ve ebebekte falan satılan süt arttırıcı içeceklerden deneyin. İnşallah artacaktır sütünüz🌷
Robin_Kevin nutellayiyensincap niye mama zehir mi bu uyarıda bulunarak bebeği sarılığa itiyorsunuz yalnızca
Cinarefee Omom doktoruna sorduk hem anne sütü hem mama aynı anda veremezsiniz arasında 2 saat olucak dedi ama emziriyorum o 2 saat mamayı bekleyene kadar ağlamaktan durmuyo hiç napıyım emzirmemde lazım başka hiç bir derdi yok sadece açlık sorunu var çocuğun nasıl bir sütüm var anlamadım zaten göğüsüm.hic dolmuyor görseniz hiç yani hani süt olan göğüs sis olur biraz sert olur ya yok valla benimki cıvık hamur gibi küçücük kafayı yicem
Esyb Cinarefee “Mama vermek istemiyorum!” Ne demek gerçekten bunu hiç anlamıyorum. Günahtır el kadar bebek aç! ver mamayı, doyur karnını
Omom Cinarefee anne sütü ile karnı doyuyorsa iki saat geçmeden mama vermemelisiniz demeye çalışmış doktor. Aç bebeği iki saat ağlatın sonra mama verin demek değil o. Benim bebeğim sekiz aylık. İlk bir aya yakın sütüm oturana kadar size söylediğim gibi besledim. Sonra mamayı bıraktım. Ara ara doymadığını düşündüğümde mama verdim mama ağırlıklı beslemedim. Hiç de aynı anda anne sütü ve mama veremezsin demedi doktorum
Mery1920 Cinarefee hmm doktor mu öyle dedi tuhaf 2 saat nasil bekleyecek cocuk sütü veya mamayı. Bence de siz hep verin bazen doktorlar da yanılıyor ben keşke 1 saate bir emzirseydim diyorum çünkü bizde sarılığı 3 aya kadar atlatamadık ama ilk annelik deneyimimiz işte bilmiyoruz bazı şeyleri :))
Sldmrt Cinarefee o doyan bebekler için 2 saatte bir emzirin olayını kastetmiştir yoksa hiç bi sakınca yok ard arda verilmesinde.
Khrmnn Cinarefee alakası yok canım onunla benim göğüslerim de taş gibi olmuyor öyle ama sütüm de yetiyor bebeğim sagkikli kilo alımı güzel . Evet günde 3 kez rezene çayı ve bol su icersem Felaket oluyom catliycak gibi nevresime falan geçiyor . Düzenli rezene iç ve kendini odakla sütüm artcak diye bı kaç gün sonra artıyor zaten rezene den
DurikoMom Cinarefee İlk olarak rahat ol yediklerini içtiklerine dikkat et sütün olun Allah’ın izniyle ben mutlu kadın bol süt diye yorumluyorum gerçekten öyle İkinci olarak da mama zehir değil bebeğinizin neye ihtiyacı varsa onu yapın doktorunuza danışın öyle besleyin bebeğinizi🌺
Mnk2021 Bende aynı durumu yaşadım ilk ay 20 dk emzirdiktrn sonra mama verdim sonraki ay kilo alımı iyiydi bıraktık sadece anne sütüyle besleniyor şükür ama emzirdiktrn sonra verin mamayı biberona alışmaması açısından
VelardaEdiz Omom bende duymadım hiç tam tersine doktor anne sütünü mama ile destekleyin yiyorlar yetersiz durumda emzir peşine 30cc mama yap baktın doymuyor bir 30cc daha yaparsın demişti mesela
Meliss07 Cinarefee benim bebeğim 4 Ağustos da doğdu 37+6 sağlık durumu gayet iyi ama meme+ mama olarak gidiyoruz toparlanana kadar ikisinide alıyor birinden vazgeçme gibi bir durum olmadı bende mama vermek istemezdim ama sağlığından gelisiminden önemli değil bence su da veriyoruz mama da 5 günlük ilk iki gün 200 Gr vermişti odemmis sanırım bugün sağlık ocağına gittik 350 Gr almış gayet iyi dediler bakalım deneyerek görüyoruz herşeyi
VelardaEdiz Cinarefee öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun siz sütüm yok az derseniz öyle olur sütüm var bebeğime yetiyor derseniz daha iyi olur pozitif olun stresten uzak durun sürekli memede oluyorlar o zamanlar zaten endişeye kapılmayım her fırsatte emzirin meme masajı yapım bol su fırsat buldukça dinlenme buğday çorbası tahin helva bol yeşillik kuruyemiş falan tüketin
Okyanustakibulut Cinarefee gelmiyorsa vereceksiniz yapcak bişey yok bende geliyordu yaramıyordu çocuk hep zayıftı doymuyordu mecbur mama verdim çocuğumuz iyiliği için hangisi doğruysa onu yapalım
1tosmik1anne Cinarefee Hiç düşünmeden mama verin, maksat bebeğin doyması, sütünüzü de düzenli sağın, sağdığınızı da verin, beslenmenize, uykunuza dikkat edin sütünüz artsın, belki 1 hafta sonra mamaya ihtiyacınız bile kalmaz, ama şimdi bebeğinizin doyması lazım😉
Egemen16 Cinarefee bol bol su için ve tahin benim sütümü arttırmıştı tavsiye ederim sık sık emzirin yada sağım yapın ancak öyle artacak sütünüz mama da en azından geceleri rahat uyuması açısından ve sizinde dinlenmeniz için verebilirsin ben olsam öyle yapardım gece 1 veya 2 defa mama verip gündüz emzirmeye özen gösterirdim
nutellayiyensincap Robin_Kevin mamayı zehir olarak gören sizsiniz sanırım zira benim yazımda böyle bir açıklama yok😉 doktora danışmadan,sarılık takibi yapmadan kendisinin buna başlamaması yönünde yazdım. Yazık..
lalbg Cinarefee mama verebilirsiniz çünkü Allah korusun sarılık olur. İlk zamanlar çok süt gelmesini beklemeyin mama verin ama sık sık da emzirin ve süt sağın. Ayrıca tahin helvası, malt içecekler, hurma tüketin bunlar süt yapar. Allah yardımcınız olsun🙏🏻
Mevacanimkizim Cinarefee Bence doktorunuza danışın büyük ihtimal mama verin der çünkü daha çok küçük yeteri kadar ememezse sarılık olabilir günde 3 kez azar azar verebilirsiniz mama emzirdikten sonra tabi her fırsatta yine emzirin stres yapmayın benim kızımda sariliktan ve erken doğduğu için 1 haftadan fazla kuvezde yattı ne yaptıysam emmedi doktorum mamaya başlattı şuan 10 aylık ve hayla mama içiyor belki emmeye daha alisamadiysa o yüzden de emmez çenesinin altinden hafif hafif destek verebilirsiniz hemşiremiz bize öyle göstermişti. İnşallah emer sabırlı olun 💜