Bu beni üzüyor normal mi
Seuety 13 14 ayda cıkarN varmıs üzülmeyin. Gec cıkması daha iyi diyorlar
Bebekten bebeğe fark oluyor genetikmiş, yani bence üzülmeyin çıkacaktır