Merhaba arkadaşlar, 13,5 aylık bir oğlum var. Bu zamana kadar hep emdi ve bildiğiniz gibi +6 ek gıda süreci. 1 haftadır memeye gelmek istiyor fakat gelince ısırıyor dişleri de çok ve benim canım çok yanıyor. Sadece uykuya geçerken emiyor, onda da gene başta ısırıyor.
Bugün kahvaltıdan beri emmedi, memeye vuruyor aç diye, açıyorum ısırıyor asla emme yok direk ısırma girişimi. Şu saate kadar emmedi inanabiliyor musunuz memeye gelip ısırmayı istedi sadece. Göğsüm şişti, canım yanıyor, doldu emmiyor. Sağdım sağdığım sütü içmedi biberonda. Az önce uykuya geçerken emdi, ısırmadı. Karnı da aç değil hani ek gıda yemese acıksa mecbur emer ama akşam da yedi yemeğini. Yarın gene aynıları olacak arkadaşlar göğsüm şişecek ağrıyacak acıyacak bundan da önemlisi ve beni üzün sizce bebeğim emmeyi mi bırakacak? Bu durumu yaşayan oldumu aranızda? Bu arada köpek dişleri çıkıyor ondan mı bunu yapıyor bilmiyorum. Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız?