Esra_esra Kızlar korunuyoruz adetim günü gününe gelirdi doğumdan sonra da geldi ama bu ay 10 gün gecikti bende bugün kan testi verdim böyle çıktı ama hala adet olmadım ve belim ağrıyor sizce olur muyum adet başına gelen var mı şaşkınım
BurcuKucuk Esra_esra böyle çıktı derken ekli herhangi bir şey yok. Değer 5 ve üzeri ise gebesiniz demektir.
Arasinannesiiiii Esra_esra negatif zaten testtede yazmış havalardan olabilir aşırı sıcak bu durumlar etkiliyor hormonları.
safishsultan Esra_esra Gebelik yok, doğum sonrası ve emzirme dönemi adet anomalilikleri normaldir. Ria taktırdıktan sonrada gecikmeler olabilir doğumdan 1 yıl sonrasında gebelik dışında devam eden gecikmeler söz konusuysa doktorunuza danışabilirsiniz