Hanımlar merhaba, iyi geceler hepinize.
Bu ara çocuklar arasında yaygın olan hastalığın ilk belirtileri nasıl başlıyor acaba?
Pazar günü kızımla dışarıdaydık, bulunduğumuz yerde çimler sulanıyordu ve o da fıskiyelerden biriken suda biraz oynadı. Sonra düşüp tüm üstünü, ayakkabılarını ıslattı ve çamur oldu. Ben de orada üstünü çıkartıp kollarını bacaklarını yıkadım. Hemen temiz kıyafet giydirdim ama ayakkabısının yedeği olmadığı için sadece çorapla oynamaya devam etti çimenlerde. Eve dönerken de arabada klima açıktı en düşük seviyede. Ona da pek gelmiyordu aslında ama yine de açıktı.
Her neyse, o gece uyuduktan sonra sık şekilde huzursuzlanarak uyandı. Ben de karnı ağrıyor diye düşündüm hem suda oynadı hem klima açıktı etkilendi diye düşündüm yani. Pazartesi sabah uyandığında burnu akıyordu ve hapşırıyordu. Ateş yok. Şu an hırıltılı şekilde nefes alıyor, burnu hafif tıkanmaya başlamış, sık gaz çıkarıyor.
Doktoruyla görüştüm, sabah/akşam yarım ölçek A-ferin ver dedi. Salgın olduğundan da bahsetti ama belirtileri hakkında pek bir bilgim olmadığı için size sormak istedim. Daha önce 2 kez bronşit oldu kızım. Hırıltı başlayınca açıkçası tekrar bundan korktum. Hava kullanmak zorunda kalmayız yine inşallah. Bilgilendirebilir misiniz beni acaba? Telefonla görüştük ama sabah doktoruna direkt gitsem daha mı iyi olur?