RaziyeNu aksam yemegini 6-7 arasinda yediriyorum, sonra meyve yiyoruz. Gece 10 yada 10:30 gibi uyur. Uyumadan önce formül mam veriyorum, kaşık maması sevmedi kızım 🤷🏻♀️ mamayı ictikten sonra tek göğsü emerken uyuyakalir. Normalde gece 1-2 defa kalkar, emzirip tekrar uyuturum. Ama şuan diş cikarma döneminde oldugumuz icin sık sık uyaniyor, emmek istiyor