Kizlar başına gelen var mı bilmiyorum 8 buçuk ay önce doğum yaptım 40 çıkar çıkmaz adet oldum sorun şu ki adet bitince 2 3 gün kötü koku oluyo sonra geçiyor artık doktora gidicem yani sinir oldum doktoruma mesaj attım 4 5 ay normal olabilir dedi ama benim halen devam ediyo dogumdan önce böyle bir problemim yoktu