Eymenefe desteklenmesi gerek dr.da goturseniz kres onericek ayni sorunu bende yasiyorum
Oglum 10 ağustos 2015 dogumlu canim
Psikiyatriye bile götürdüm nerdeyse otizm çıkardilar çocuğu manyak oldum cok zor günler gecirdim
Benim kendi subyan kursum var heralde onun da etkisi artik baya çözülmeye başladı. 4 yasinda net konusur diye düşünüyorum. Tuvaleti alistirmadim dili açılmadığı icin onuda bidaki ay baslicam Inslalah.
Sizinki de konusamadigi icin agresif benimkinin de cok vurma huyu vardi artik baya azaldi.
Çünkü dikkat etttim uykusu varken ve acken yapıyor onlari kolluyorum yürümeyi sevmez 9 aylıkken bile onu taşıdım yolda comer kalir şekerle kandiriyorum dr tavsiyesi.
Kbb ye götürün öncelikle herhangi bir sorun yoksa sizinki de 4 yasinda konusacaktir.
Bizim büyük dayi da 4 yasinda bezi birakmis ve konuşmuş anenne ona cekmiz diyo. Sizde de vardir kesin çocuğunuzu izlemleyin derdini anlatamadığı icin o yolu seciyor emin olun