Herkese selam 🖖 canım çok sıkkın oğlum hasta, iyileşmiyor bi türlü doktorlara da gittik Perşembe gece kusarak uyandı akabinde ishal sonra şiddetli öksürük ateş oldu boğazlar fena öksürük uyutmuyor dün antibiyotik şurup başladık dışında aferin prospan zaditen damla veriyorum doktoru izindeydi başka doktor hava başlatmıştı budecort doktoru kesti ventolin şurup ekledi ciğerlerde bişi yok diye bana bi şeyler önerir misiniz ben çok üzgünüm çok da ilaç vermek zorunda kaldım kahroluyorum