Pembepanjurluevli Hanımlar yaklaşık bir ay önce doğum yaptım ama hala hamile gibi oturup kalkarken zorlanıyorum dizlerim ve belim ağrıyor eğilemiyorum. Oysa hamilelikten önce çok esnektim. Bu sorun kalıcı mı yoksa geçici mi? Tecrübeli olanlar bilgilendirebilir mi?
Splash-Splash-Love Pembepanjurluevli Sezaryense çok normal ablam 6 ay çok zorlandı. Ben de ilk 1 2 ay zorlandım ama tamamen geçiyor 🥰
GokturkAlp Pembepanjurluevli Kalsiyum eksikliği, vitamin eksikliği olabilir. Bende de o dönemler ağrılar oluyordu, emzirmeden dolayı bebeğe gidiyor vitaminler vs. Takviye kullandım geçti.
Sda9191 Pembepanjurluevli zamanla gecıyor canım benımde oyleydı vücut kendını hemen toplayamıyr zaman ver kendıne
GokturkAlp Pembepanjurluevli Kalsiyum eksikliği, vitamin eksikliği olabilir. Bende de o dönemler ağrılar oluyordu, emzirmeden dolayı bebeğe gidiyor vitaminler vs. Takviye kullandım geçti.
Secl Pembepanjurluevli Ay ben duramazdm yerimde hamıleyken ama sımdı 3 aylık oldu oglum hala kendime gelemedim yani vücüdüm acılmadı daha kütük gibiyim