neslihannt 21 aylık kızım 9 kilo 1 yaşından beri 8bçk kiloda kalmıştı çok yavaş kilo alıyo hiç yemiyo kaç doktora gittik kan degerleri güzel ama iştah sıfır en son raporlu sütlerden verdi doktorumuz onunla 9kilo oldu anca 1 haftadr doktor tavsiyesiyle öğünü 2 ye düşürdüm öğle öğününü meyve yoğurt veriyorum akşam öğünü yemediğini bile yiyo aç bırakmak gerekiyo