Damla33 ben zaten bu mantigi anlamiom hic kuvezde hastanede yine cocuk doktoru aptamil kullanio eve cikinca kullanma dio 🤨 bizimkine bide zyagi ekleniodu her beslenmedi ben simdi bile gunde 1 kasik sabah ilk onu veriorum beslenio sonra prebiotik damla veriyorum maasallah iyi oluo aptamilin yeni formulunu aldik kabiz yapti ole 450 gram acilmamis paket evde duruo o kadar yazdim alan olmadi 😂