karabiberimm sağol canım bişeyi yokmus narkozdan sonra anlaşıldı, izmirde yasıyoruz 🤣🤣1 gün baktım ki damağında bişey var ağzının ortasında ekmek falan kaldı sandım eşime dedim çıkartır mısın 1 2 denedi cıkmıyor çocukta aglıyor o zorladıkca Bi dokundum kıkırdak gibi bişey, azı dişine benziyor aynı. Hastane hastane gezmeye başladık diş anomalisi diyende oldu bu kemik diyende en son 9 Eylül unide ameliyat kararı alındı. Ameliyathane de belli olmuş diş olmadığı 🙈 oğluma etkinlik hazırlarken ilaç kabından göz yapmıştım kızım o plastiği tutmus oda damağında yapısmış içine kusmugu dolup beyaz olunca bildiğin azı dişi gibi bir görüntü 😪 1 ay stresten öldük nolcak diye şaka gibi sonuçla karsılastık 🤣