minemom
Fatmanurrdd 2 aylikken olduk ne bir beden buyuk bez ne de karton bardak koydurmadi doktorumuz sargi vs de yapmadi dikisli oldu sadece verdigi kremleri surduk ilk ciste 2-3 dk agladi o kadar aksamina daha hic bir seyi olmamis gibiydi ertesi gun gezmeye bile gittik o kadar rahat gecti. Cisli bezi uzun sure degistirmeyin cis iyilestiriyormus icindeki amino asitten dolayi haftasi olmadan da dikisler dusmeye ve kirmizi goruntusu iyilesmeye basladi cok cok rahat gecti yani extra bir sey surmeden, yapmadan. Size onerim siz sakin kalin ki bebeginiz de sizin sakinliginizden rahatlasin. Cisli bezi kaka olmadikca sik degistirmeyin maximum 4 bez degistirin dedi doktor. Simdiden hayirli olsun 🌸