AlpAnnesi94 merhabalar. İnek sütü kesinlikle 2 yaştan önce önerilmiyor. Aynı zamanda taze ve faydalı zannetiğiniz süt aksine daha zararlı. Pastorize sütler içinde ki mikroplardan arındırılmış süt demektir. Size linkte bırakıyorum,
aynı zamanda anne sütü almayan bebeklerin mama almaya devam etmesi gerekir. Gereken vitaminler mamanın içinde var malesef sütte değil.
ayrıca bir yaşından sonra tuz tüketmesi de gerekiyor. Tuzda ki iyota ihtiyacı var.