Ayliz-07 malesef o dünyaya ayak uydurmaya çalışıyor, siz de ona. Zorlayıcı bir süreç. Mümkün olduğunca onun sakin anlarında lütfen siz de dinlenin. Sizin stresinizi, mutluluğunuzu kısacası bütün duygularınızı da direk hisseder. Kucağa alışır diye de sakın korkmayın. Gerekirse sling veya kanguruyla gezin bu hem size hem bebeğinize çok iyi gelecek. Benim bebeğim 3 ay 6 günlük ve inanın 2. Ayında alttan kendi gazını çıkarmaya başlamıştı. Hiç geçmeyecek diye düşünmeyi bıraktıktan sonra. Belki tesadüf belki değil denemeye değer bence . Sonucu çok güzel 🥰✨