Kızlar yardımmm istiyorum 😢
1,5 ay önce doğum yaptım, doğumdan sonra ciddi kabızlık yaşadım.. ya ilaç içtim çıktım, yada sinemaki çayı.. yaptıklarımda hep acıyla oldu.. bugünde çok şiddetlendi sancım yani yaşayan bilir, tuvalete çıkamama sancısını.. neyse , afedersiniz, popomu bi sildim acayip kan vardı😢 neden olabilir? Böyle bişey yaşayıp çözüm bulan varmı ?