arkadaşlar son günler de kızım bizlere vuruyor. Yapma,etme,acıyor desem de gülerek yine devam ediyor. Bazen ağlama numarası yapıyorum acıdı diye durup bakıyor öpüyor aradan geçince yine vurmaya devam ediyor. Bu durum normal mi nasıl başa çıkabilirim?
• Birde kızım sürekli ben ne yaparsam neredeysem peşimde. Tek basına hiç durmaz wc ye bile tek gidemiyorum illa yanımda olacak,yemek yaparken,aklınıza ne geliyorsa.. Bu durum ile ilgili fikirleriniz var mı ? Tek başımayım aynı şehirde hiç akraba yok. Sadece eşim işten geldikten snra ilgileniyor ancak o şekilde biraz nefes alabiliyorum biraz babası ile oyalanıyor diğer türlü hep arkamda 🤔😐