papatyasevdalisiii HandeSs hepsiburadadan almış arkadaşım rica etti hepsiburada sıkıntılı bi site zaten
BalYapanSinek papatyasevdalisiii ikisi de orijinal canım. Ben sleepynin kendi toptancısından alıyordum. İlk birkaç ay az desenli olan geldi. Sonra ikincisi gibi çok desenli geldi. Ama şöyle ki her üretimde ufak tefek farklılıklar denk geldi bana da. Mesela önceden bezin içindeki emici tanecikleri hiç hissetmezdim elimle. Sonradan hissetmeye başladım. Üst katmanı inceldi sanırım.
Zeynep2304 Bence oluyor sahtesi özellikle internette olan avantajlı paketlerde benim kuzuma inanılmaz pişik oldu doktora gittik bez alerjisi dedi internetten söylüyordum sonra hep mağazadan aldım olmadı birdaha pişik
Winnithepooh papatyasevdalisiii merhaba Bizde yeni 6 no geçtik 1 hafta faln oldu migrosta indirim vardi aldik toplu dediğiniz gbi hep çişi ortada toplanıyor gündüzü ayakta diye düşündüm ama gece uyurken öyle oluyor
Winnithepooh Nefest sarkması evet çok kötü yarım saat olmuştur takalım şort giyip parka gidiyor kayarken bi yandan cikiveriyor bezi nasıl kötü bi görüntü çok rahatsız oluyorum sanki saatlerdir degstrmemisim gbi duruyor 🤦♀️
Tatlim papatyasevdalisiii benim de Hepsiburadadan aldığım bez bu şekilde çıktı. Eskileri normaldi . Bunlar ortada toplanıyor ve kenark lastikleri ve cirtcirtlari gevşek.idrar kaçırma ve kaka kaçırma çok yaşıyoruz. İndirimden bionatural aldım şimdi gece ve gündüz uykularında onu takiyorum . Diğerlerini gün içinde takip pek dolmadan değiştiriyorum.