AHSENMOMS Kızlar sarılık tedavisi aldığı için kızımın göbek bağı 4.günü düştü dün hafif bir kanama vardı doktorumuz göz merhemi verdi şimdi ise yine sızıntı şeklinde serçe tırnağı kadar kanama olmuş kurumuş aranızda bu durumu yaşayan varmı
Ganimenur AHSENMOMS benim oglumunda 8. gün göbek bağı düştü 15. Güne kadar kanadı kurudu doktora göturdum Kvitamini iğnesi yaptı ertesi gün durdu kanaması
ozgeefem AHSENMOMS valla kuzum bizde de öyle olmuştu doktor yakmıştı orayı yani yaktı derken ince kürdan gibi birşeyi göbek deliğine koyup biraz ovuşturmuştu sonra hiçbirşey kalmadı
Cicek_Gokce46 AHSENMOMS geçmiş olsun ilk önce doktorunuza tekrar söyleyin isterseniz bir de kuru tutmaya çalışın orayı sıkıntılı Bi durum diye biliyorum